presentation Julia Kahlow!



jag heter Julia Kahlow. jag är 15, fyller 16 år i vinter och bor i vilshärad. jag är en glad , sportig och positiv tjej om jag ska beskriva mig kortfattat. på min fritid går jag i fotboll och är med mina underbara vänner. jag älskar att resa också och gillar utmaningar.

med det här projektet vill jag bevisa att det faktiskt går att göra någon skillnad om man bara vill och lägger manken till. om man bara gör något litet så gör det faktiskt något bra. som i ett inlägg längre ner - om man bara skänker 6 kronor så ger det ett barn i uganda mat för en hel dag. riktigt viktigt!
många av barnen i uganda har det inte bra och jag vill göra så att dem får en framtid så dem kan följa sina drömmar - många vill bli tex läkare, lärare, veterinär med mera. jag vill göra så att dom har chansen till det.

jag går nu på gullbrandstorpskolan - 9b. men i sommar går vi 9:or ut grundskolan och jag ska börja på sannarp antagligen. samhäll ledarskap heter linjen och det ska bli jätte kul att träffa nya människor och jag har ju alltid gått på en liten skola så det ska bli kul att börja på en riktigt stor! Efter gymnasiet är det resa som gäller - ett väldigt orginellt val men det är något jag verkligen vill och jag längtar!

Nu vet ni lite om mig. Ha det bra!
Hälsningar Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0