Presentation av Hanna Daneshmir

Hejsan projekt gatubarn läsare!

Hanna heter jag, är 15 år och går på Gullbrandstorpskolan.
Mina intressen är kompisar såklart, vi har så himla roligt tillsammans!  
Shopping och mode samt fotografera är ett stort intresse, ett väldigt stort intresse.
Jag är oftast posetiv, utåtriktad och glad.
Ja, vad är mina dåliga sidor då?
Jag är väldigt envis. Men nu i detta projektet ska jag vända denna egenskap till något posetivt.
Envis att samla in pengar till gatubarnen. Varför? För att jag vill, jag vill göra någon skillnad.
Om jag vill ha något fixar jag det och får som jag vill. En annan egenskap som inte alltid är posetiv. Men jag gillar den, den får mig att vara driven och målmedveten.

Och vad händer i framtiden?
Jag ska gå samma linje som Annie alltså natur  Da vinci på kattegattskolan. Da vinci har inget med konst eller något sånt att göra utan är bara en egen liten verksamhet på Kattegattskolan. Detta tror jag kommer att bli jätte bra!
Efter gymnasiet ska jag defenetivt ut och resa! Väldigt mycket!
Efter det satsar jag som det känns nu på Juristlinjen. Där kommer förhoppningsvis nya utmaningar hela tiden. Det går ju inte utan utmaningar!
Lite ovanligt att man vet så tidigt var man vill bli men samtidigt har jag aldrig varit den som inte vill ha allting planerat.

Jag tycker detta arbete är jätteroligt. Dels för att vi gör något lite ovanligt. Dels för att jag vill engagera mig och hjälpa. Att göra skillnad. Att bevisa att det är möjlig att göra något. 

ojoj, nu blev det lite långt! Jag som trodde att detta skulle vara svårt att sitta och skriva om sig själv, är nog lite mer ego än jag tror, hehe.

Ni får gärna kika in min egen blogg

www.hdd.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0