presentation av Jenny Fristrand



jag heter Jenny Fristrand och är 16 år. Är en drivande och målmedveten tjej, som tycker det mesta är roligt. Jag är väldigt glad, positiv och envis av mig. Har jag bestämt mig för något - gör jag klart det.

Mitt mål med projektgatubarn är att få chansen att förändra och ge barn en bra framtid. För mig är det viktigt att alla har samma rättigheter. Att få denna chansen, att samla in pengar till barn som inte har det lika bra som mig - det är obeskrivligt. Det känns otroligt bra att få göra något bra för andra, alla borde testa det!

På min fritid fotograferar jag väldigt mycket, vilket är jätteskoj. Jag är ute och springer, men även surfing av olika slag är jättekul. Skimboarding är också något jag sysslar med på den varmare delen av året. Studerandet tar upp en stor del av min fritid såklart, men jag försöker väga upp det med fritidsaktiviteter och vänner.

Jag går på Gullbrandstorpsskolan för tillfället, men skall förmodligen börja på Sannarpsgymnaiset till hösten. Där ska jag tillbringa mina tre gymnaiseår på en samhällslinje. Tredje terminen åker jag till London och bor där hos en värdfamilj.  Detta ingår i min gymnasielinje - riktigt roligt!

Nu har ni fått veta lite mer om mig, vad för typ av tjej jag är!
Jag har även en egen blogg, där jag skriver om allt möjligt och lägger in bilder jag tar.

www.jx2.blogg.se

kram jenny fristrand

Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej!

Jag ska göra ett förslag, men jag tänkte på , har ni nån bild som ni vill ha i headern? Det skulle kunna göra att det ser lite proffsigare ut.



Maila mig på [email protected] om ni har lite förslag på färger, nån bild eller liknande.



//Sannah

2009-05-04 @ 21:06:36
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0