presentation av Mimmi Isacson

Jag heter Mimmi Isacson och är 15 år. Oftast är jag en pigg och glad tjej. Mina intressen är mina kompisar och shopping. Ibland sticker jag iväg till gymmet men tyvärr har det blivit lite mer sällan nu.


Mitt mål med det här projektet är att hjälpa andra som inte har det lika bra som vi har. Jag vill visa andra att det inte blir någon förändring ute i världen om man inte lägger ner lite tid. Det kräver jobb men när man får hjälpa andra är det klart värt det.


Jag går nu sista året på Gullbrandstorpsskolan i 9b. Till hösten börjar jag på Sannarp på samhäll ledarskap och det ska bli riktigt roligt. Det ska bli skönt att komma till något nytt. Efter skolan vill jag ta något år ledigt och resa och hitta på roliga saker.


Har inte så mycket mer att säga om mig.

Ha det bra!

/ Mimmi Isacson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0