presentation av Annie Bexell

Jag är en pigg och glad tjej på 15, snart 16 år och bor i sommarstaden Halmstad i lilla Fröskaull.
På fritiden umgås jag mycket med kompisar och försöker då och då att komma iväg till gymmet.
Till sommaren så blir det till att vara ute mycket, spela golf och stranden såklart!
 
Mitt mål med vårt projekt är att få vara en hjälpande hand till dom som inte har det lika bra som oss i Sverige.
Och att ge ett budskap till andra att vi faktiskt kan göra stor skillnad.
Projektet har krävt mycket jobb och engagemang, men vårt projekt gör att många gatubarn kan få ett bättre liv, och en bättre framtid.

Nu går jag sista året i grundskolan på Gullbrandstorpsskolan. Efter sommaren ska jag börja på en naturlinje som heter Da Vinci, som jag hoppas på kommer blir riktigt bra.
Jag har inga större tankar om min framtid, jag tar helt enkelt varje dag som den kommer!

/ Annie Bexell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0