uppskattning på det vi gör betyder mer än ni tror!

alla kommentarer och fina ord vi har fått under projektets gång är obeskrivligt. När det en dag känts jobbigt att sätta igång med arbetet har man kollat på de fina orden som folk har skrivit. Plötsligt vill man bara kämpa, kämpa och kämpa.
För allt det arbetet man lägger ner, all den tid, all energi, all kraft och all glädje blir uppskattad!
glädje.

en så himla bra blogg! tycker verkligen att den verkar kanon! <3

Lysande tjejer! Härligt att se tejer i åldern ? (får man gissa på 14-15år??) engagerar sig i en sån viktig fråga såsom fattiga u-länder med massvis av gatubarn, vål, hiv/aids och annan sjukdom. Nu gör ett sjukt bra jobb med detta projekt, och jag läste att ni redan hade fått in ca: 2000 kr. Det är starkt jobbat, fortsätt såhär! <3

Bra ämne till en blogg! Någon gång i framtiden har jag tänkt att åka som volontär till ett U-land och hjälpa barn. Får bli efter att jag tagit examen.
Kramar från Angie!


Otroligt viktigt och bra initiativ! Det är så lätt att bunda för alla problem i världen när man bor i trygga Sverige. Om fler av oss åkte ut och såg eleändet så skulle vi börja se problemen med andra ögon. Detta behövs!
Kram Azra, Nya fröken Sverige


Bra idé ! :)


jätte bra ide och blogg. själv håller jag på att utforma en liknande ide fast med barn och ungdomar i Sergie. Har dock inte kommit så långt än. Jag kanske hör av mig för tips och ider i framtiden. Om det e ok?
Kommer definitivt komma in då och då för att kolla hur allt går.
ha det bäst
Maddis


Jätte bra ide faktiskt . är så synd om dem


håller med många av de kommentarer ovan ! Bra insiativ och bra blogg ! Lycka till ! Ha det fint, KRAMAR / H.


Bra blogg!


asbra idé!! :D


Skit bra blogg! Diggar er helt, håller själv på med att samla in pengar med mera till behövande!

Fortsätt så Tjejer!

ååh så jäkla bra! håller tummarna för er!


Sjukt härligt initsiativ, vi behöver mer av sådant här!


Vi behöver fler människor som du Jenny, själv är jag med i rädda barnen och ansvarar för Olofströms RB- hemsida. Har även startat upp en tjejjour för att visa att fler människor bryr sig. Ingen kan göra allt men alla kan göra något..:D
Fin blogg btw


Underbart arbete och en bra grej. Fortsätt med det. / Frida


Fint tänkt <3

Jag tycker din/er sida är super bra! Det är bra när man kan nå ut till folk så att alla kan öppna ögonen!! Har skrivit ett inlägg om er blogg så flera går in!! =)


Jättebra ide! :)


Vilken jättebra idé. Lycka till! Ska försöka komma ihåg att kika in här ibland:)


Vilken underbar ide! Lycka till, jag ska absolut kika in igen & förhoppningsvis ha råd att skänka lite också :)


Vilken bra ide:)

/ jenny fristrand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0